標籤

2021年6月2日 星期三

回來了

 過去三年我一直在修讀法律學位,今年終於畢業了,可以回復正常生活,看看網誌、學習語言、郊遊遠足、與朋友把酒當歌、玩玩桌遊。


在漫長的學習旅途中,學到很多專業知識,而且讓我更了解自己工作的內容,而在工作期間的所見所聞,又與課程的法律知識互相印證、互相輝映,得到無可比擬的滿足感,有種「學有用武之地」的感覺。


其實取得法律學位後,還要報讀為期兩年(兼職的話)名為PCLL的專業資格課程,考試合格後才有資格到律師事業所實習(為期兩年)或做大律師的學徒1年從旁學習,但考慮到現時香港的訴訟需求沒有增長,而提供法律課程的院校卻如便利店般多,律師數目亦因此有增無減,故「錢」途已不像以前一般光明。相反,自己繼續循法律翻譯方面發展,收入反而會比普通事務律師高,所以還是打消花念頭,不花二十多萬報讀對我來說沒有用處的資格課程。


了結一件心事後,閒時便可繼續研究投資和做其他喜歡做的事,逍遙自在一段時間。

16 則留言:

  1. 回覆
    1. 哈哈,cheers mate!! how you hanging over there XD

      刪除
  2. 恭喜晒Ryan兄完成左自己專業的一個里程碑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝星尼!!!專唔專業就真係睇自己。不過里程碑係真既,因為真係花咗好多時間同死咗好多腦細胞換到張砂紙返嚟...!

      刪除
  3. 回覆
    1. 斗滿兄好耐無喺度見面喇,近況如何?

      刪除
  4. 回覆
    1. 終於可以返返嚟原本既世界同你哋傾計... LOL

      刪除
  5. 回覆
    1. 謝謝啊~! 我會努力爬返過去一年既文章..哈哈哈

      刪除
  6. 回覆
    1. 好多啊....!!! 第一段咪講咗囉XD
      而家自學緊法文,考慮緊考唔考個CFA(因為朋友個朋友講,某啲財經翻譯職位已經全面WFH, 如果有得做,真係幾時移民都OK), 仲有教廣東話/英文/日文... bucket list長到kick the bucket果陣都應該未必完成到...

      刪除
  7. 專業人士,又有財商加埋投資有道,前途一片光明

    回覆刪除
    回覆
    1. WW兄,讀書呢幾年,財商同投資毫無進展啊, 所以而家要重新上路啊... 哭

      刪除
  8. 恭喜,恭喜, 知識就是財富 :)

    回覆刪除